Dzień Gier Planszowych w Gnieźnie oraz Mistrzostwa w grę bitewną X-Wing Star Wars

20 września 2022, 15:02   Howler

W sobotę, 8 października zapraszamy wszystkich fanów wspólnego kulania kostką na Dzień Gier Planszowych w Starym Ratuszu. A sympatyków gier figurkowych na turniej X-Wingów! Będą medale, nagrody oraz mnóstwo dobrej zabawy.

Dzień Gier Planszowych rozpocznie się o 11.00 w Domu Powstańca Wielkopolskiego w Starym Ratuszu przy ul. Chrobrego 40/41. Klub Fantastyki Fantasmagoria będzie miał dla Was ponad 100 tytułów gier, których zasady (jeżeli będzie taka potrzeba) zostaną Wam objaśnione. Wstęp jest darmowy, a przyjść do nas może każdy, bez względu na wiek.

Natomiast zawody w X-Wing Star Wars rozpoczną się o 10.00, także w Starym Ratuszu, w sali na dole, naprzeciw recepcji. Poniżej regulamin ze wszelkimi szczegółami. 

Regulamin Pierwszych Mistrzostw Gniezna
w grę bitewną X-Wing Star Wars

1) Organizatorami wydarzenia są: Stowarzyszenie Fantasmagoria z Gniezna oraz Drugi Front - Sekcja Gier Bitewnych i Strategicznych Klubu Fantastyki "Druga Era" w Poznaniu.

2) Wydarzenie odbędzie się w sobotę, 8 października 2022 roku od 10.00 do 17.00 w Starym Ratuszu w Gnieźnie (sala wystawowa), ul. Chrobrego 40/41.

3) Głównymi założeniami wydarzenia jest integracja środowiska gier bitewnych i promowanie tychże gier jako wartościowej metody spędzania wolnego czasu wśród szerszego grona odbiorców.

4) Turniej rozgrywamy na zasadach gry X-Wing 2.5.

5) Każdy uczestnik rozgrywa 3 bitwy z limitem czasowym 70 minut każda.

6) Każdy uczestnik rozpoczyna rozgrywką posiadając 20 pkt i może zyskać do 20 pkt za pełną eliminację statków przeciwnika. Zawodnik kończy więc bitwę mając od 0 do 40 pkt i tak do końca turnieju. Po 3 grach zawodnik może mieć od 0 do 120 pkt.

7) Zgłoszenie na turniej wraz z numerem telefonu oraz rozpiską swoich flot należy wysłać na adres mailowy arturo.adamski85@gmail.com najpóźniej do 30 września 2022 roku.

8) Rozpiski należy zrobić w darmowym programie Launch Bay Next na zasadach Standard.

9) Limit uczestników turnieju to 12 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.

10) Osoby nieposiadające swoich flot proszone są o kontakt mailowy (arturo.adamski85@gmail.com) Organizatorzy są wstanie zapewnić kilka gotowych rozpisek i statków.

11. W kwestiach nieobjętych regulaminem decydujący głos mają organizatorzy.

12. Osoby biorące udział w turnieju zgadzają się na publikację swojego wizerunku w mediach społecznościowwych oraz na stronach internetowych organizatorów i w relacjach medialnych z wydarzenia.

13. Nagrodami w turnieju są - w zależności od ilości zdobytych punktów - medale, puchary i upominki rzeczowe.

14. Życzymy miłej zabawy i niech Moc będzie z Wami!